بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

بخشی از خطا های رایج سئو

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ب.ظ

http://www.homebuilders.com/wp-content/uploads/seo-error.png

یکی از ضرورتها در ساخت یک وبسایت، بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر (SEO) می باشد. اگر شما قادر به بهینه سازی وبسایت خود نباشید، اهدافی که مد نظرتان می باشد را به دست نخواهید آورد.

اگر هدف تان این است که از سئو به بهترین نحو استفاده کنید، به چند نکته آموزشی در این مورد احتیاج دارید.  این نکات را همه جا می توان یافت. در واقع با بکارگیری این نکات آموزشی، برای آغاز به کار وبسایت خود آماده هستید.

با این وجود، اگر این اطلاعات در دسترس همه است و کاربران نت نیز روز و شب آنها را مطالعه می کنند، چگونه است که بسیاری از وبسایت ها پس از مدتها فعالیت، حتی به صفحه ۵ یا ۶ گوگل نیز نزدیک هم نمی شوند. دلیلش چیست واقعا؟ صاحبان این وبسایت ها اگرچه از تمام نکات مربوط به SEO بهره می برند، اما همیشه اشتباهاتی نیز مرتکب می شوند که ممکن است خودشان نیز از وجود آن ها اطلاعی نداشته باشند. این افراد باید بدانند که کدام راه را اشتباه رفته اند که پس از این از انجام دوباره آنها جلوگیری کنند. پس دانستن آن نکات آموزشی (که همه می دانند) به علاوه این اشتباهات رایج، به شما کمک خواهد کرد که به سرعت به هدف خود برسید.

 

اصلی ترین اشتباهات رایج مربوط به سئو را در لیست زیر بخوانید:

 http://cdn2.hubspot.net/hub/53/file-408212778-jpg/Blog_Thinkstock_Images/seo-error.jpg

انباشتن کلمات کلیدی

یکی از رایج ترین اشتباهت در دنیای سئو، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی می باشد. برخی بر این تصورند که با این کار (یعنی استفاده بی رویه از کلمات کلیدی) می توانند سر موتورهای جستجوگر را کلاه بگذارند! باید خدمت این دوستان این نکته را عرض کنیم که گوگل پس از آخرین آپدیت هایش افرادی که از این روش استفاده می کردند را به شدت دلسرد و ناامید کرد. حتی کار به جایی رسید که تگهای برخی از وبسایت های مشهور را از ایندکس خود خارج کرد. همچنین خوب است بدانید که هم اکنون گوگل متا تگی به نام keywords ندارد.

روش مناسب، استفاده از کلمات کلیدی به صورت طبیعی می باشد. یعنی در حد استاندارد در یک مطلب حدود ۲٫۵% آن باید شامل کلمه کلیدی مد نظر شما باشد.

 لینک های شکسته

یکی دیگر از اشتباهاتی که بسیاری ازوب مسترها مرتکب می شوند، عدم توجه به لینک های مرده یا شکسته ای است که در وبسایت وجود دارد ( به زبان ساده، لینک شکسته لینکی است که به جایی نمی رود!) وجود چنین لینک هایی می تواند برای یک وبسایت مشکل بسیار بزرگی باشد. به منظور جلوگیری از چنین اشتباهی، شما باید وبسایت خود را با یک افزونه تشخیص لینک های مرده در وبسایت تان ارزیابی کنید. اگر چیزی یافتید به سرعت آن را حذف کنید.

ایجاد لینک ضعیف

اگرچه در بحث سئو Link Building بسیار مهم است اما برخی از آن به صورت افراطی استفاده می کنند. اگر می خواهید بهترین نتیجه را در مورد بهینه سازی وبسایت تان برای موتورهای جستجو گر شاهد باشید، تلاش کنید تنها از لینک هایی در وبسایت تان استفاده کنید که به طور وحشتناکی با محتوای سایت شما مرتبط باشد. مثلا اگر وبسایتی موضوعش “افزونه های وردپرس” است، نباید لینکی در آن یافت شود که در مورد بهترین رستوران های تهران باشد.

بهتر است که در بحث ایجاد لینک، هم لینکهای داخلی مدنظر قرار گیرد و هم لینک به وب سایتهای مرتبط دیگر. برای مثال، حتما از مطالب مرتبط استفاده کنید.

عدم توجه به گوگل وبمستر

خیلی کم پیش می آید که افراد سری به Google Webmaster Tools و نکات آموزشیش بزنند. راهنمایی هایی که در آنجا گرداوری شده حکم معدن طلا را برای بهینه سازی دارد. توجه نکردن به این نکات و ابزارها می تواند منجر به ارتکاب اشتباهاتی  به صورت ناخواسته شود. سعی کنید خواندن چنین وبسایت هایی را برای خود به صورت عادت درآورید.

در نظر داشته باشید که موارد بسیار زیاد دیگری در اشتباهات رایج سئو وجود دارد. اما فعلا به همین ۴ نکته بسنده می کنیم که در حد یک تذکر خدمتتان ارائه گردید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۱

نظرات (۱)

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۷:۱۰ رضا رستمی
سلام 
من این فیلم رو از سایتتون دانلود کردم 
حالا میخوام از حالت زیپ درش بیارم نمیشه 
پسورد هم اینا رو میرنم 
www.downloads.ir
و
downloads.ir
هر 2 تارو امتحان کردم ارور داده حالا باید چیکار کنم 

پاسخ:
www.download.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی