بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

دانلود ماژول news Article

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ب.ظ

این ماژول ماژولی ساده ، زیبا و کاربردی برای ارسال اخبار مقالات در سایت که محصول شرکت ventrian می باشد

ماژول فوق ماژولی بی نظیر بوده که توسط تیم توسعه ایران دی ان ان منتشر شده است.
این ماژول با ویژگی های بی نظیر خود سبب گشته که رقیب تنگاتنگی با دی ان ان آرتیکل باشد گرچه شما در ماژول فوق بر خلاف دیگر ماژول های خبری زیاد به کد نویسی نیاز ندارید و محیط ساده و سبک آن تبدیل به یک برتری نسبت به ماژول های رقبا باشد.
اکثر کاربران حرفه ای دات نت نیوک در ایران با جناب مهندس کرمانی آشنایی دارند و ما نیز فعالیت های ایشان را برای خود الگو قرار دادیم لذا در بسیار از طراحی های ایشان برای مقالات از این ماژول استفاده شده است.

در ادامه می توانید ماژول فوق را دانلود نمایید.

دریافت
حجم: 1.21 مگابایت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۴

نظرات (۳۸)

طرز استفاده و یا help از محصول دارین که در دسترس قرار بدین.ممنون میشم
دمت گرم خیلی دمبالش گشتم 
میشه لطفا این ماژول رو برای من هم بفرستید 
سلام . لطف میکنید برای منم ماژول فرسی اخبار و مقالات را برایم ارسال کنید . ممنون
اگر ممکنه برا من هم بفرستید.
پاسخ:
ارسال شد
سلام لطفآ ماژول را برای من هم میفرستید .


پاسخ:
ارسال شد
با سلام،
لطفا برای بنده هم این ماژول را ارسال کنید
پاسخ:
ارسال شد
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۹ اسدالله سلطانی
با سلام لطفا برای من ارسال کنید
پاسخ:
ارسال شد
با سلام
ممنون میشم ماژول news article رو هم برای من بفرستید
پاسخ:
ارسال شد
سلام لطفا ماژول فارسی اخبار و مقالات و گالری عکس رو برای من هم بفرستید. با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
لطفا برای من هم ارسال کنید
پاسخ:
ارسال شد
با سلام لطفا ماژول رو ارسال کنید
پاسخ:
ارسال شد
با سلام و تشکر
پاسخ:
ارسال شد
با سلام و احترام لطفا برای من نیز ارسال بفرمایید
با تشکر
پاسخ:
ارسال شد

با سلام

در صورت امکان برای من هم ارسال شود.

با تشکر

پاسخ:
ارسال شد
۱۳ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۲ سعید خسروی فر
سلام لطفا ماژول فارسی اخبار و مقالات و گالری عکس رو برا بفرستید لطفا
پاسخ:
ارسال شد
برای من بفرستید
باسلام
لطفا برای من هم ارسال کنید



پاسخ:
ارسال شد
لطفا برای من ارسال فرمایید
پاسخ:
ارسال شد
۱۱ آبان ۹۳ ، ۰۹:۵۵ محمد ممی زاده
با سلام
ممنون میشوم اگر برای اینجانب ماِول خبر نامه را ارسال بفرمائید
با تشکر
ممی زاده
پاسخ:
ارسال شد
لطفا برای من هم بفرستید
پاسخ:
ارسال شد
۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۲:۵۶ هادی وکیلی
با سلام لطفا ماژول اخبار رو واسم بفرستید
ضمنا من نیاز جدی به آموزش حرفه ای سایت با دات نت نیوک دارم
از راه دور ، هزینه اش رو هم پرداخت می کنم لطفا شماره تماس خودتون رو هم در صورت امکان واسم بفرستید
با تشکر

پاسخ:
ارسال شد
سلام
لطفا ماژول را برای من هم بفرستین
ممنون
پاسخ:
ارسال شد
با سلام.
سلام لطفآ ماژول را برای من هم بفرستید . متشکرم
پاسخ:
ارسال شد
سلام
 می خواستم اگه میشه این ماژول رو برای بنده ارسال کنید.
 ممنون
پاسخ:
ارسال شد
سلام لطفآ ماژول را برای من هم میفرستید . ممنون

پاسخ:
ارسال شد
ba salam 
lotfan modual more nazar ro baraie man ham send konid 
mamnoon
پاسخ:
ارسال شد
سلام لطفآ ماژول را برای من هم میفرستید . ممنون از لطف شما
پاسخ:
ارسال شد
سلام
ممنون از اینکه این ماژول و فرستادین
من از نسخه نیوک 7.2 استفاده می کنم
وقتی میخوام با این ماژول news مقاله جدیدی اضافه کنم به فارسی بودن سایت و ساعت گیر می ده و کار نمیکنه
راه حلی واسه این مشکل وجود داره؟
در ضمن گروه بندی این ماژول وجود نداره
فقط میتونی تعریف کنی این مقاله واسه این گروه و یه قسمت که خود گروه بندی باشه نتونستم پیدا کنم
سلام لطفآ ماژول را برای من هم میفرستید . ممنون

برگرفته شده از
پاسخ:
ارسال شد
همچنان در انتظار این ماژول

پاسخ:
ارسال شد
سلام
لطفا ماژول را برای منم بفرستین
ممنون
پاسخ:
ارسال شد
با سلام.
لطفا برای من هم ارسال کنید.
خیلی ممنون
متشکرم.

پاسخ:
ارسال شد
سلام
لطفا برای من بفرستید.
با تشکر
با سلام، لطفا ماژول مربوطه را نیز برای بنده ارسال نمایید.
با تشکر
پاسخ:
لطفا ایمیل دیگری ثبت نمایید
سلام لطفآ ماژول را برای من هم میفرستید . ممنون
پاسخ:
ارسال شد
مطالبتون خیلی خوب بود بازم سر میزنم.
پاسخ:
سپاس.منتظر شما هستیم؟
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۹ علیرضا بیگدلی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

باسلام

بروز هستم با عنوان:

طنز:اصطلاحات را بهتر یاد بگیریم!(4)

*******************************************************

منتظر شما...

باتشکر

فرهنگ پرواز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی