بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

معرفی و دانلود ماژول تب

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸ ق.ظ

در این مطلب به معرفی ماژول ساده تب می پردازیم:

از آنجایی که در بسیاری از صفحات در ساخت پرتال مطالب زیادی وجود دارد نیاز به چنین ماژولی احسا خواهد شد

ماژول تب:

این ماژول با تب های مختلف محتوای مختلف را برای کاربران نمایش می دهد

دارای رنگ های مختلف برای نمایش آن

بدون نیاز به فلش پلیر

قابل استفاده در ورژن های مختلف دات نت نیوک

سازگار با انواع مختلف مرورگر

دارای ویرایش محتوا به صورت html و  Css


 نسخه 3.0.0
تاریخانتشار ، 2013 مه 17 در 07:00
وضعیت: پایدار


برای دریافت این ماژول پیام خود را در ادامه مطلب به همراه ایمیل قرار دهید تا ماژول برای شما ارسال شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۳

نظرات (۴۳)

salam
lotfan ersal konin
mamnoon
سلام ، ممنون از سایت خوبتون 
لطفا این ماژول رو برای من ارسال فرمایید
سپاسگزارم


برگرفته شده از dotnetnuke.blog.ir
سلام ، ممنون از سایت خوبتون 
لطفا این ماژول رو برای من ارسال فرمایید
سپاسگزارم


برگرفته شده از dotnetnuke.blog.ir
سلام ، ممنون از سایت خوبتون 
لطفا این ماژول رو برای من ارسال فرمایید
سپاسگزارم
لطفا برای بنده هم ارسال شود

با سلام
لطفا این ماژول را برای بنده ارسال فرمایید.
سپاسگزارم
پاسخ:
ارسال شد
با عرض سلام،
لطفا برای بنده هم ارسال فرمائید.
با تشکر
سلام
لطفا ارسال نمایید
با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
لطفا ماژول تب ارسال نمایید با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۱ نورالدین حسین زاده
با احترام
لطفا ماژول فوق را دار صورت امکان ارسال فرمائید.
با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
Download please
پاسخ:
ارسال شد
سلام . لطفا اگر ممکن برای من هم ارسال کنین
پاسخ:
ارسال شد
با سلام و احترام لطفا برای من نیز ارسال بفرمایید
با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
سلام
لطفا برای من هم ارسال کنید
پاسخ:
ارسال شد
شسیشیسش
پاسخ:
ارسال شد
برای من هم ارسال کنید
مرسی
پاسخ:
ارسال شد

با سلام و تشکر از مطالب بسیار مفیدتون

در صورت امکان برای من هم ارسال کنین

پاسخ:
ارسال شد
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۰۲:۰۸ حمید احتسابی
لطفا برای من هم ارسال نمایید
پاسخ:
ارسال شد
۱۳ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۶ سعید خسروی فر
برای من هم بفرستید
پاسخ:
ارسال شد

با سلام و خدا قوت به شما به خاطر سایت خوبتان

لطفا این ماژول را برای من ایمیل کنید

با تشکر

پاسخ:
ارسال شد
با سلام
لطف کنید واسه منم هم ارسال نمایید
با تشکر از زحمات شما عزیزان
پاسخ:
ارسال شد
سلام
در صورت امکان برای بنده ارسال نمائید.
با سپاس
پاسخ:
ارسال شد
سلام و تشکر از زحماتتون
ممنون میشم برای من هم زحمت ارسال رو بکشید.
مرسی
پاسخ:
ارسال شد
لطفا واسه منم بفرستین
پاسخ:
ارسال شد

با سلام  و تشکر از سایت خوبتون

پاسخ:
ارسال شد
با سلام.
سلام لطفآ ماژول را برای من هم بفرستید . متشکرم
پاسخ:
ارسال شد
لطفا برای بنده ارسال نمایید.



برگرفته شده از dotnetnuke.blog.ir
سلام
لطفا برای بنده ارسال نمایید.

با تشکر


پاسخ:
ارسال شد
سلام لطفا برای من هم ارسال کنید با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
لطفا برای من هم ارسال کنید
واقعا ممنونم ازتون
با سلام و احترام
لطفا ماژول تب را برای اینجانب ارسال نمائید
با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
لطفا این ماژول را برای بنده ارسال نمایید.
بسیار ممنونم
لطفا برای من ارسال کنید
پاسخ:
ارسال شد
با سلام 
بسیار مفید بود. 
درصورت امکان این ماژول را برای من ارسال کنید.
با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
ba salam va khasteh nabashid
module hanoz daryaft nashodeh ast
ba tashakor
پاسخ:
ماژول ها برای ارسال شده لذا یا در پوشه اسپم قرار دارد یا عدم ناسازگاری ایمیل شما یا یاهو لطفا ایمیل جدید وارد نمایید
ممنون
پاسخ:
ارسال شد
ba salam,
lotfan module tab ra baraye bandeh ersal namaeid!!!
ba tashakor
پاسخ:
ارسال شد
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۱ مهران عطائی
لطفا برای من هم رسال کنید
لطف کنین واسه منم بفرستین
پاسخ:
ارسال شد
درخواست ماژول
پاسخ:
ارسال شد
سلام
لطفا برای من هم ارسال کنید
پاسخ:
ارسال شد
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۵۵ محمدعلی پولایی
سپاس برای ارسال شما
ارسال شد
سلام
لطفا برای بنده ارسال نمایید.

با تشکر

پاسخ:
ارسال شد
ersal namaeed
پاسخ:
ارسال شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی