بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

معرفی و دانلود ماژول popup برای دات نت نیوک.

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۵۸ ب.ظ

بار ها برای شما نیاز بوده است که بخواهید مطلب خاصی را در لحظه ورود کاربران به سایت نمایش دهید، برای ایجاد این امر می توانید از کد های آماده نیز استفاده نمایید که این خود سایت شما را دچار مشکل می نماید. از آن جهت که مرورگرها این کد ها را بلاک می کنند و این موضوع سبب می گردد که اطلاعیه های شما به کاربران نمایش داده نشود، در ادامه ماژول popup را به شما معرفی می نماییم.


این ماژول به شما اجازه می دهد برای اضافه کردن هر یک از مطالب HTML و مدیریت کنترل در یک سبد پنجره پاپ آپ را نمایش داده و با کلیک بر روی لینک و یا صفحه به صفحه خاصی منتقل شوید.  شما می توانید گزینه ای برای نشان دادن ماژول با کلیک بر روی لینک و یا صفحه را داشته باشد.


هزینه دریافت ماژول 1000 تومان می باشد.
majid_n78@yahoo.com

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۹

نظرات (۲۵)

۱۱ آذر ۹۸ ، ۰۸:۴۲ فرشته زمانی

با سلام

ممنون میشم ماژول را برای من ارسال نمایید

سلام میشه لطفا ماژول را برای من ارسال کنید ؟
با عرض سلام
لطفاً این ماژول را برای بنده هم بفرستید.
لطفا این ماژول رو برای من هم بفرستید
mohammadsarshar2014@gmail.com
پاسخ:
ارسال شد
dd
سلام
ممنون میشم ماژول پاپ آپ رو برای من بفرستید
سلام
لطفا ارسال نمایید
ممنون
با سلام

لطفا این ماژول را برای من بفرستید
ممنونم
پاسخ:
ارسال شد
sdf
پاسخ:
ارسال شد
۱۳ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۳ سعید خسروی فر
لطفا برای من هم بفرستید
پاسخ:
ارسال شد
باسلام
لطفا برای من هم ارسال کنید



پاسخ:
ارسال شد
salam ba tashakor az shoma
lotfan madule popup ro baraye man ersal namaeid.enshalah movafagh bashid
با سلام و تشکر از سایت خوبتون
لطفا ماژول مذکور را برای اینجانب نیز ارسال نمایید.
خداقوت

پاسخ:
ارسال شد
با سلام و احترام
لطفا ماژول popup را برای اینجانب ارسال نمائید
با تشکرفراوان


پاسخ:
ارسال شد
اگه ممکنه برای منم بفرستین
ممنون
پاسخ:
ارسال شد
 اگر امکانش هست برای من هم بفرستید


پاسخ:
ارسال شد
 اگر امکانش هست برای من هم بفرستید
پاسخ:
ارسال شد
با سلام و احترام
لطفا ماژول popup را برای اینجانب ارسال نمائید
با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
لطفا برای بنده ارسال فرمایید.
با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
لطفا برای من بفرستید
پاسخ:
ارسال شد
باسلام
لطفا برای من هم ارسال کنید
با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
ba salam va khasteh nabashid
module hanoz daryaft nashodeh ast
ba tashakor
ممنون
پاسخ:
ارسال شد
ba salam,
lotfan module poppup ra baraye bandeh ersal namaeid!!!
ba tashakor
پاسخ:
ارسال شد
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۷ فاطمه سراج
با سلام
معذرت میخوام فکر میکنم پیجی که هنگام لود صفحه باز میکند و خبر را نشان میدهد در ابعاد خاصی باشد. یعنی مثلا فرض کنید اگر یک تصویر تنها چیزی باشد که بخواهیم به نمایش بگذاریم، از ابعاد خاصی که بزرگتر یاشد، در کنار پیچ به نمایش گذاشته شده scroll bar قرار میدهد. آیا میتوان کاری کرد که پیج به اندازه ی تصویر قرار داده شده بزرگ شود؟
پاسخ:
اگر در تنظیمات آن موجود باشد حتما امکانش هست
اگر نه یا باید به سورس ماژول مراجعه کرد و یا از کد های html , css برای تغییرات بر روی عکس یا زوم آن استفاده نمود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی