بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

ضمن عرض سلام و با آرزوی توفیق روز افزون در ایام ماه مبارک رمضان، تیم بلاگ دات نت نیوک ماژولی را به صورت آزمایشی عرضه نموده است تا با گسترش این ماژول کمبود های دات نت نیوک را بهبود بخشیده و شاهد بازخورد های شما کاربران گرامی در جهت هرچه بهتر شدن این ماژول ها باشیم.

در گذشته نیز ماژول های نظیر آب و هوا فارسی سازی و دچار تغییرات کوچک شده و عرضه گردیده بود لذا با ارائه اینگونه ماژول های بومی از شما درخواست داریم که حتما بازخورد های خود را در مورد استفاده این ماژول بیان کنید.

دوستانی که در این زمینه با ما همکاری می نمایند و ما را با نظرات سازنده خود در جهت پیشرفت این مهم یاری می نمایند جایگاه ویژه ای نزد ما دارند ما نیز از آنها سپاسگذاری نموده و در آینده این دوستان در اولویت فعالیت ما( ارسال ماژول و اسکین ها بی نظیر برای این کاربران) زحمات آنها را جبران می نماییم.در بخش نظرات همین ماژول بازخورد های خود را برای ما ارسال نمایید.

دریافت
حجم: 132 کیلوبایت
توضیحات: مخصوص نسخه 7


دریافت
حجم: 107 کیلوبایت
توضیحات: مخصوص نسخه 6


مشخصات برنامه نویس


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۳

نظرات (۱)

باسلام
ممنونم از مازولی که در سایت قرار داده اید، دانلود کردم خیلی خوب بود.
دوست عزیز من در صفحه مربوط به ماژول مقالات برای شما پیغام گذاشتم که اگر امکان داره این ماژول را برای من ایمیل کنید. اما متاسفانه از شما جیزی دریافت نکردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی