بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

آموزش HTML

طراحی وب در نگاه اول کار سخت و پیچیده‌ای به نظر می‌آید. ولی اگر با یک همراه خوب و آموزش‌ بهتر این کار را شروع کنیم شاید بتوانیم با کمی پشتکار و تمرین، خودمان صفحات وب مورد نظرمان را به آسانی طراحی و اجرا کنیم.  زومیت برای شما عزیزان آموزش HTML را تدارک دیده تا شما را در شروع این راه یاری کند. پس با ما در دومین بخش از این آموزش همراه شوید.

آشنایی با تگ‌ها - پاراگراف یا <p>

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۴

آموزش HTML


http://zoomit.ir/media/k2/items/cache/725e4b67f81b4c4ea240f2b121e8ef6c_XL.jpg

در اولین بخش از آموزش HTML در رابطه با مفاهیم ابتدایی همچون مفهوم Tag، نحوه نوشتن المان‌های اچ تی ام ال صحبت خواهیم کرد و در نهایت شما خواهید توانست تا با کمک آموخته‌های خود، یک یک صفحه وب ساده و ابتدایی را ایجاد کنید.

همانطور که می‌بینید در این مثال‌ها ما در ابتدا حرف اول تگی که قرار است استفاده نماییم را بین دو علامت < > می‌نویسیم. (در جلسات آینده با این حروف آشنا خواهید شد و در این جلسه فقط نحوه استفاده از آن‌ها را فراخواهید گرفت).  سپس در سمت راست، همان تگ را با علامت / تکرار می‌کنیم. در بین دو تگ باز شده و بسته شده نیز محتوای مورد نظرمان را یادداشت می‌کنیم. 

 حالا که با پایه کدنویسی در اچ تی ام ال یعنی نوشتن تگ آشنا شدیم, نوبت آن رسیده است تا وارد نوشتن اولین صفحه اچ تی ام ال شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۹