بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

پاک کردن خودکار اطلاعات محرمانه پس از یکبار خوانده شدن

در سرویس کاربردی و خوب سکرت اینفو شما میتوانید اطلاعات خود را به صورت رمزنگاری شده برای دیگر کاربران ارسال و پس از یکبار از خوانده شدن آنرا پاک کنید.طریقه کار با این سرویس فارسی ساده و آسان است،پس از ورود به سایت اطلاعاتی محرمانه متنی خود را در کادر متنی تایپ کرده (تا ۲۰۰۰ کارکتر) و سپس لینک ایجاد شده توسط این سرویس را در اختیار دوستان خود قرار دهید.

پاک کردن خودکار اطلاعات محرمانه پس از یکبار خوانده شدن

گنجینه ای کامل از نقل و قول های

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۳۷

آموزش اچ تی ام ال

در بخش‌های قبلی آموزش اچ تی ام ال با تگ پاراگراف و نحوه نوشتن متن و قرار دادن عنوان در صفحات آشنا شدیم. حالا شما می‌توانید با ساخت یک صفحه اچ تی ام ال (بخش اول)، متن‌های خود را در آن وارد نمایید(بخش دوم) و برای آن‌ عنوان قرار دهید. حالا در انتهای این شماره شما قادر خواهید بود تا صفحات خود را به یکدیگر متصل نمایید. جالب است, نه؟ برای یادگیری قدم به قدم قرار دادن لینک در صفحه, با ما همراه شوید.

قرار دادن لینک در صفحه تگ <a>

;لینک‌ها یکی از پراستفاده‌ترین المان‌های اچ‌تی‌ام‌ال هستند و در واقع این لینک‌ها هستند که کاربران شما را به جایی که شما می‌خواهید هدایت می‌کنند. به مثال زیر دقت کنید:

نمونه کد

< a href  = "http://zoomit.ir"> متنی که به عنوان نماینده لینک در مرورگر نشان داده می شود</ a >

نتیجه‌ای که مرورگر نمایش خواهد داد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۸

آموزش HTML

تگ عناوین (h)

از تگ عناوین برای نوشتن عنوان در متن استفاده می‌شود. جمع بستن آن‌ها به این علت است که این تگ‌ها در واقع  6 تا هستند و تفاوت آن‌ها در اندازه آن‌هاست و  به ترتیب از بزرگ به کوچک تبدیل و شماره گذاری می‌شوند.

 برای ایجاد یک عنوان بزرگ از تگ <h1/>  متن عنوان <h1> استفاده می‌گردد. همانطور که گفتیم تگ‌های h دارای شش گزینه هستند که به ترتیب از <h1> شروع و به <h6/>متن عنوان<h6> ختم می‌شوند. تگ <h1> از نظر اندازه بزرگترین اندازه را دارد و <h6> کوچکترین اندازه را. البته  ویژگی‌هایی همچون پررنگ بودن در همگی آن‌ها یکسان است. 

نحوه استفاده از این تگ نیز همانند باقی تگ‌های HTML است. یک تگ شروع کننده و یک تگ تمام کننده که در خود یک / دارد. برای مثال:

نمونه کد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۵