بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

دانلود آخرین نسخه ماژول آب و هوا به صورت فارسی

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۳۱ ب.ظ


Weather icons

از لندن به سیدنی، نیویورک به پاریس، تهران به شیراژ، نمایش های محلی شرایط آب و هوای فعلی و پیش بینی آینده آب و هوا در سایت خود با این ماژول داشته باشید.

با طراحی شیک و زیبا که جذابیت سایت شما را دو چندان خواهد نمود.

این نسخه به صورت کاملا رایگان و فارسی عرضه می گردد.

برای دریافت این ماژول پیام خود را در ادامه مطلب به همراه ایمیل قرار دهید تا ماژول برای شما ارسال شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۷

نظرات (۹۴)

با سلام 
لطفا ماژول آب و هوا را برای من نیز ارسال فرمایید 
سپاسگزارم
عرض سلام و ادب
لطفا ماژول آب و هوا را برای اینجانب ارسال نمایید
۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۲۵ محمد مسرور
سلام لطفا ماژول را برای من نیز ارسال نمایید
لطفا ماژول آب و هوا رو برام بفرستین

با سلام

لطفا ماژول را برای من ارسال فرمایید.

متشکرم

با سلام و احترام
لطفا ماژول آب و هوا را برای اینجانب ارسال نمائید
با تشکر
با سلام
لطفا ماژول آب و هوا را برای بنده ارسال فرمایید.
با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
لطفا برای من هم ارسال نمائید متشکرم از سایت خوبتون
پاسخ:
ارسال شد
لطفا مازول را برای من نیز ارسال کنید


پاسخ:
ارسال شد
با سلام خوهشمندم ماژول ایمیل گردد
متشکر
پاسخ:
ارسال شد
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۴:۴۰ سید کام میرعابدینی
با سلام احترام 
لطفا برای بنده نیز ارسال نمایید
پاسخ:
ارسال شد
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۹ محمد حسن پور
با سلام و تشکر فراوان
لطفا ماژول آب و هوا را برای بنده ارسال بفرمایید.
با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
لطفا ارسال نمایید . با تشکر
پاسخ:
ارسال شد

با سلام

لطفا ماژول را برام ارسال کنید




پاسخ:
ارسال شد
با سلام و تشکر اگر امکان دارد ماژول را برایم ارسال کنید
پاسخ:
ارسال شد
با سلام و احترام

پاسخ:
ارسال شد
با سلام
ممنون میشوم ماژول آب و هوا را هم برای من بفرستید.
پاسخ:
ارسال شد
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۸ گلاره محمودیان
لطفا برای من هم ماژول ۀب و هوا را بفرستید
پاسخ:
ارسال شد
سلام مهندس
اگر ممکنه برای من هم بفرستید

پاسخ:
ارسال شد
لطفا برای من هم بفرستید


پاسخ:

ارسال شد

از تاخیر به وجود آمده پوژش می طلبیم

سفارش انواع طراحی سایت و انواع ماژول را با ما درمیان بگذارید

سلام مهندس
ممکنه برا منم بفرستین
با تشکر
پاسخ:

ارسال شد

از تاخیر به وجود آمده پوژش می طلبیم

سفارش انواع طراحی سایت و انواع ماژول را با ما درمیان بگذارید

سلام.
وقتتون بخیر
ممنون میش م برا من هم بفرستید
پاسخ:

ارسال شد

از تاخیر به وجود آمده پوژش می طلبیم

سفارش انواع طراحی سایت و انواع ماژول را با ما درمیان بگذارید

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۰ علی تبریزیان
با سلام و احترام
لطفا ماژول را برای من بفرستید.

با تشکر

پاسخ:

ارسال شد

از تاخیر به وجود آمده پوژش می طلبیم

سفارش انواع طراحی سایت و انواع ماژول را با ما درمیان بگذارید

لطفا برای من هم بفرستید
پاسخ:

ارسال شد

از تاخیر به وجود آمده پوژش می طلبیم

سفارش انواع طراحی سایت و انواع ماژول را با ما درمیان بگذارید

با سلام
واقعا کار ارزشمندی در حال انجام است که همه دوستان علاقه مند بتوانند از امکانات دات نت نیوک بهره مند شوند
از شما تشکر کرده و اگر ماژول را برای بنده نیز ارسال فرمایید ممنون می شوم
یا علی
با سلام خواهشمندم ماژول را ارسال نمایید. با تشکر

برگرفته شده از dotnetnuke.blog.ir
پاسخ:

ارسال شد

از تاخیر به وجود آمده پوژش می طلبیم

سفارش انواع طراحی سایت و انواع ماژول را با ما درمیان بگذارید

با سلام خواهشمندم ماژول را ارسال نمایید. با تشکر 
پاسخ:

ارسال شد

از تاخیر به وجود آمده پوژش می طلبیم

سفارش انواع طراحی سایت و انواع ماژول را با ما درمیان بگذارید

درود
در صورت امکان این ماژول را برای من ارسال نمایید
پاسخ:

ارسال شد

از تاخیر به وجود آمده پوژش می طلبیم

سفارش انواع طراحی سایت و انواع ماژول را با ما درمیان بگذارید

سلام علیکم وب عالیییییییییییی دارید
پاسخ:

ارسال شد

از تاخیر به وجود آمده پوژش می طلبیم

سفارش انواع طراحی سایت و انواع ماژول را با ما درمیان بگذارید

درخواست ماژول آب و هوا را دارم

با تشکر

پاسخ:

ارسال شد

از تاخیر به وجود آمده پوژش می طلبیم

سفارش انواع طراحی سایت و انواع ماژول را با ما درمیان بگذارید

لطفا برای بنده هم ارسال کنید


پاسخ:

ارسال شد

از تاخیر به وجود آمده پوژش می طلبیم

سفارش انواع طراحی سایت و انواع ماژول را با ما درمیان بگذارید

سلام
ممنون میشم برا منم ارسال کنید.
پاسخ:
ارسال شد
با سلام
ممنون میشم این ماژول را برای من ارسال نمایید
پاسخ:
ارسال شد
سلام
خسته نباشید 
اگه امکانش هست برای منم این ماژول رو ارسال فرمایید 
از زحمات شما سپاسگذارم
پاسخ:
ارسال شد
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۹ ابوالفضل حسینی
سلام
لطفا این ماژول را برای من هم ارسال کنید
تشکر
باسلام
لطفا برای من هم ارسال کنید
با تشکر



پاسخ:
ارسال شد

لطفا برای من هم ارسال کنید

پاسخ:
ارسال شد

با سلام لطفا برای من هم ماژول اب و هوا را ارسال کنید

ممنون

پاسخ:
ارسال شد
لطفا برای بنده هم ارسال کنید
پاسخ:
ارسال شد

سلام لطفا ماژول آب و هوا برای من هم بفرستید.


با تشکر
 

پاسخ:
ارسال شد
۱۳ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۹ سعید خسروی فر
لطفا برای من بفرستید
پاسخ:
ارسال شد

با سلام

لطفا ماژول را برای من ارسال فرمایید.

متشکرم

برای من هم ارسال بکنید
پاسخ:
ارسال شد
سلام خسته نباشید
در صورت امکان برای من هم ارسال نمایید
با تشکر از شما
سایت خوبی دارین
پاسخ:
ارسال شد
لطفا ماژول را برام ارسال کنید

پاسخ:
ارسال شد
باسلام
لطفا برای من هم ارسال کنید


پاسخ:
ارسال شد
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۴ پروانه ابراهیمی
با سلام و عرض خسته نباشد ممون میشم هرچه زودتر ماژل آب و هوا  را برایم ایمیل نمائید
پاسخ:
ارسال شد
سلام
ممنون میشم واسه منم ایمیل کنید.
تشکر
پاسخ:
ارسال شد
با سلام لطفا برای منم ارسال فرمایید.
پاسخ:
ارسال شد
بی زحمت برای من نیز ارسال نمایید
پاسخ:
ارسال شد
سلام من هنوز منتظر دریافت ماژول هستم

با تشکر یسنا .

"""با سلام من یسنا هستم که در تاریخ 20 آبان این درخواست را براتون ارسال کردم :

"با سلام و احترام
لطفا ماژول آب و هوا را برای اینجانب ارسال نمائید.

البته من به سورسش هم نیاز دارم.
با تشکر"

پایین نامه ام ارسال شد خورده شده ولی متاسفانه هنوز برام ارسال نشده ، لطفا پیگیری نمایید.

با سپاس فراوان"""
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۲ سهراب باب خان
با دورود و خسته نباشید ، ممنون میشم بتونم از این ماژول استفاده کنم .
با سلام من یسنا هستم که در تاریخ 20 آبان این درخواست را براتون ارسال کردم :

"با سلام و احترام
لطفا ماژول آب و هوا را برای اینجانب ارسال نمائید.

البته من به سورسش هم نیاز دارم.
با تشکر"

پایین نامه ام ارسال شد خورده شده ولی متاسفانه هنوز برام ارسال نشده ، لطفا پیگیری نمایید.

با سپاس فراوان
با سلام لطفا ماژل آب و هوا را برایم بفرستید  ممنون از لطفتان
با سلام و تشکر
لطفا ماژول را برایم ارسال فرمایید
پاسخ:
ارسال شد
با سلام و احترام
لطفا ماژول آب و هوا را برای اینجانب ارسال نمائید.

البته من به سورسش هم نیاز دارم.
با تشکر


پاسخ:
ارسال شد
با سلام و احترام
لطفا ماژول آب و هوا را برای اینجانب ارسال نمائید
با تشکر

برگرفته شده از dotnetnuke.blog.ir
پاسخ:
ارسال شد
سلام
ماژول آب و هوا را برای من هم ارسال کنید
با تشکر از زحمات شما
پاسخ:
ارسال شد
لطفا به اینجانب هم ارسال کنید
ارادتمند شما
پاسخ:
ارسال شد
سلام لطفآ ماژول را برای من هم میفرستید . ممنون
پاسخ:
ارسال شد
با سلام و احترام
لطفا ماژول آب و هوا را برای اینجانب ارسال نمائید
با تشکر

پاسخ:
ارسال شد
سلام
لطفا واسه منم بفرستین
ممنون
پاسخ:
ارسال شد
احتراما ماژول ایمیل گردد
دستتون درد نکنه لطفا این ماژول رو برای منم بفرستید. متشکرم
پاسخ:
ارسال شد
با سلام و احترام
لطفا ماژول آب و هوا را برای اینجانب ارسال نمائید
با تشکر
پاسخ:
ارساب شد
درخواست ماژول
پاسخ:
ارسال شد
سلام لطفا ارسال کنید تشکر
پاسخ:
ارسال شد
لطفا برای من ارسال کنید
پاسخ:
ارسال شد

با سلام

لطفا ماژول آب و هوا را برایم ارسال نمایید

با تشکر فراوان

پاسخ:
ارسال شد
باسلام
لطفا برای من هم ارسال کنید
با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
ba salam va khasteh nabashid
module hanoz daryaft nashodeh ast
ba tashakor
پاسخ:
ماژول ها برای ارسال شده لذا یا در پوشه اسپم قرار دارد یا عدم ناسازگاری ایمیل شما یا یاهو لطفا ایمیل جدید وارد نمایید
ba salam,
lotfan module abohava ra baraye bandeh ersal namaeid!!!
ba tashakor
پاسخ:
ارسال شد
با سلام و خسته نباشید
دستتون درد نکنه لطفا این ماژول رو برای منم بفرستید. متشکرم
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۶ مهران عطائی
لطفا برای من هم ارسال کنید
پاسخ:
ارسال شد
لطفا برای من هم ارسال فرمایید.
با سپاس
پاسخ:
ارسال شد
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۰۵ آرمین جهانگیری
سلام ممنون از کار خوبی که کردید لطفا برای من هم ارسال کنید
پاسخ:
ارسال شد
اگه میشه لطف کنین برا منم ارسال کنین ممنون
پاسخ:
ارسال شد
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۵ صابر فتح الهی
سلام لطفا ماژول اب و هوا و مقالات برای من هم بفرستید.
با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
لطف کنین واسه منم بفرستین
پاسخ:
ارسال شد
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۹ حکمت بیگ وردی
سلام لطفا dnn7 فارسی رو ارسال کنید .
باتشکر

پاسخ:
ارسال شد

ما را هم بی نصیب نگذار

با تشکر

پاسخ:
ارسال شد

با سلام

لطفا ماژول را برام ارسال کنید

اگر ماژول اخبار و مقالات و پیغام میان کاربران رو هم داشتین برام بفرستیم لازم دارم برای پروژه دانشجویی می خواستم

با تشکر فراوان

پاسخ:
ارسال شد
با سلام
لطاف ماژول آب و هوا را برای من ارسال فرمایید
پاسخ:
ارسال شد
با دوروود و خسته نباشید ، ممنون میشم این ماژول را برای من هم بفرستید .
پاسخ:
ارسال شد
با سلام
لطفا ماژول آب و هوا را برای من ارسال فرمایید
پاسخ:
ارسال شد
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۵۶ محمدعلی پولایی
سپاس برای ارسال شما
پاسخ:
ارسال شد
برای منم این ما‍‍‍ژول ارسال کنید
پاسخ:
ارسال شد
سلام خسته نباشید اگه امکانش هست برای منم این ماژول رو ارسال فرمایید ممنونم
پاسخ:
ارسال شد
ممنون میشم واسه من هم بفرستید با تشکر
پاسخ:
ارسال شد
با سپاس از شما
پاسخ:
سپاس و ارادت جناب فرهاد

با سلام

لطفا ماژول را برام ارسال کنید

اگر ماژول اخبار و مقالات رو هم داشتین برام بفرستیم البته نسخه جدید و بومی

باتشکر


پاسخ:
ارسال شد

با سلام

لطفا ماژول را برام ارسال کنید

اگر ماژول اخبار و مقالات رو هم داشتین برام بفرستیم لازم دارم برا پروژه دانشجویی

با تشکر

 

پاسخ:
ارسال شد
واقعا نیاز به چنین ماژولی دارم ممنون
پاسخ:
ارسال شد
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۳۲ سید علی غضنفری
سلام علیکم وب عالیییییییییییی دارید به من هم سر بزنید.
پاسخ:
حتما سپاسگذارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی