بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است


ماژول Ultra Media Gallery نسخه سازمانی


ماژول Ultra Media Gallery نسخه سازمانی

این ماژول با کیفیت هم اکنون می توانید دریافت نمایید:

What is Ultra Media Gallery?

Ultra Media Gallery is the most widely adopted media (images / videos / mp3 audios and .swf flash movies) management and delivery solution for DotNetNuke. With UMG, you can create photo and image galleries with 29 customizable Flash and Html viewers. It's also possible to sell digital products or prints online so you can benefit from your website.

UMG offers a great deal of configuration settings and a wide range of viewer choices to meet your needs, you can choose from 14 Flash presentations to create high quality image galleries with rich user experience, or choose from 15 HTML presentations to host medias with completely cross-platform support including iPhone / iPad.

UMG has been deployed to thousands of DotNetNuke websites in 90+ countries around the world

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۰:۵۶

SQL Server High Availability and Disaster Recovery یک فیلم آموزشی می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی Udemy ساخته شده و در اختیار علاقه مندان به SQL قرار گرفته است . فیلم آموزشی SQL Server High Availability and Disaster Recovery یک دوره کامل آموزشی می باشد که به واسطه آن شما درک درستی از SQL SERVER پیدا می کنید . این دوره آموزشی به شما کمک می کند تا در هنگامی که دچار مشکلاتی با دیتاهای خود شدید توانید ابزار صحیح را انتخاب کنید . Edwin M Sarmiento مدرس این دوره تمام نکاتی که هر مدیر شبکه در کار با SQL SERVER به آن احتیاج دارد را به شما آموزش خواهد داد به طوری که پس از پایان این دوره شما به یکی از متخصصین در زمنیه SQL SERVER تبدیل خواهید شد .

سایر مباحث بررسی شده در این فیلم آموزشی :

مقدمه
جنبه های غیر فناوری برای دسترسی و بازیابی
جنبه های غیر فناوری HA/DR
BIA, RPO, RTO, SLA
Lion, Switch و Wardrobe
مدل های بازیابی SQL Server
مدل های بازیابی دیتابیس SQL Server
پشتیبان گیری از دیتابیس SQL Server
پشتیبان گیری دیتابیس
ورود به SQL Server
بازیابی دیتابیس SQL Server
عوامل موثر بر بازیابی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۸:۵۱

Whats New in JavaScript یک فیلم آموزشی در رابطه با نام افزار Java Script می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی Infiniteskills ساخته شده است و در اختیار علاقه مندان به جاوا اسکریپت قرار گرفته است . جاوا اسکریپت یک زبان بسیار پیشرفته برنامه نویسی می باشد که برای اولین بار در تاریخ 25 می 1995 مورد استفاده قرار گرفته است . یک زبان برنامه‌نویسی اسکریپت مبتنی بر اشیاء است که توسط NetScape تولید شده‌است . این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد . کاربرد گسترده این زبان در سایتها و صفحات اینترنتی می‌باشد و به کمک این زبان می‌توان به اشیاء داخل صفحات HTML دسترسی پیدا کرد و آنها را تغییر داد . به همین علت برای پویا نمایی در سمت کاربر ، از این زبان استفاده می‌شود . در این فیلم موزشی که توسط کمپانی مطرح Infiniteskills ساخته شده است مدرس این دوره Scott Davis به شما آموزش کاملی در رابطه با امکانات جدیدی این زبان برنامه نویسی خواهد داد . فیلم آموزشی Whats New in JavaScript یکی از کامل ترین و پیشرفته ترین فیلم های آموزشی ساخته شده در رابطه با این زبان می باشد .

مباحث مطرح شده در این فیلم آموزشی :

مقدمه ای بر ECMAScript
مقدمه ای برTypeScript
مقدمه ای بر Transpilers
startsWith، endsWith
Metaprogramming
رشته الگو
ES6 مجموعه (نقشه ها، مجموعه ای(
ES6 نقشه
توابع
ماژول (کلاس، ماژول)
مبانی کلاس
کلاس ارث

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۴