بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

کاربران آنلاین

با سلام

ماژول آمار بازدید که یکی از کمبود های اساسی در دات نت نیوک می باشد با تغییرات گسترده تر به زودی ایجاد می گردد

لذا این ماژول نیاز به نظر شما کاربران و بازدید کنندگان بلاگ دارد تا در تکمیل شدن آن همراه ما باشید.

 فقط دوستانی که نظراتی راجب تکمیل این ماژول ارسال نماییند این ماژول را دریافت می کنند.

و اما تغییرات کسترده در این نسخه چیست:

1-طراحی ظاهری کاملا بر عهده طراح سایت با امکان قرار دادن اطلاعات ذیل در درون وب سایت
               1-تعداد کاربران امروز
               2-تعداد کاربران این هفته
               3-تعداد بازدید تا هم اکنون
               4-تعداد کاربران آنلاین
               5-امکان قرار دادن نام کاربر انلاین
               6-امکان فرار دادن کشوری که کاربر از ان انلاین گردیده
               7-امکان قرار دادن عکس کاربر آنلاین
              
2-سوییج در میان حالت کاربران آنلاین و شمارنده کاربران آنلاین
3-دادن اطلاعات آماری با نمودار از زمان حضور کاربران در درون وب سایت
4-دادن اطلاعات آماری با نمودار از کشور ها و شهرهایی که کاربران آنلاین گردیده اند
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۹

نظرات (۱۴)

۲۱ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۱۶ حسین جنگروی
سلام
لطفا این ماژول را ارسال کنید
کاربران آنلاین
با تشکر
لطفا برای بنده هم ارسال کنید
ماژول واقعا کاملی به نظر می رسد خسته نباشد، امکان دریافت آن وجود دارد؟
با سلام خدمت رسیدم تا ماژول آمار بازدید سایت رو دریافت کنم.لطفا این ماژول رو برام بفرستید و ممنون می شم اگر راهنمایی در مورد نصبش رو هم داشته باشم.با تشکر
باسلام و خسته نباشید
یکی از مهمترین ماژول ها ، ماژول آمار بازدید است
من ماژول امار بازدید نسخه ی آزمایشی رو از سایت شما دریافت کردم .لطفا نسخه ی نهایی این ماژول رو به من هم ارسال کنید
در ضمن اگر امکان آمار به صورت نمایش صفحات بازدید شده و اماری باشه خیلی عالی میشه من خیلی دنبال این ماژول گشتم ولی متاسفانه جایی این ماژول رو برای دات نت نیوک نداشت.
mohammadsarshar2014@gmail.com
باسلام و خسنه نباشید.
لطفا همین ماژول رو برای منم ارسال بفرمایید.
با تشکر
سلام من این ماژول رو میخوام به چه صورت میتونم خریداریش کنم؟

با سلام
ممنون میشم ماژول آمار بازدید کنندگان را برای من ارسال کنید.
با تشکر
سلام،
وقت بخیر، اگر امکانش بود برای بنده هم ارسال نمایید.

باتشکر فراوان
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۰ علی تبریزیان
با سلام
اگر ممکنه این ماژول رو برای من هم ارسال نمایید.

با تشکر
لطفا برای من هم ارسال کنید
با سلام، امکانش هست این ماژول را برای من ارسال بفرمائید؟
با سلام و خسته نباشید.

از انجایی که بنده با ماژول های دیگر در این زمینه کار کردم در هیچ ماژولی که به ساب پرتال (زیر پرتال ) های دات نت نیوک توجه ندارند. که اگر کسی  از یک هسته دی ان ان بخواهد چند سایت با دامین های مختلف ها اندازی کند باید از آمار جدا گانه ای برای هر زیر پرتال برخودار باشد که بدلیل یکی بودن هسته این امر فراموش میشود که پیشنهاد بنده به استفاده از شماره آیدی پرتال میباشد .تا امار کلی در همه زیر پرتال ها یکسان نباشد و باعـث اما اشتباه نگردد و هر امار هر سایت در دیتابیس با پرتال ایدی خودش ثبت شود . با تشکر
با سلام و خسته نباشید
همانطور که می دانید ماژول کاربران آنلاین به core دات نت نیوک وابسته بوده و همین امر، بر کندی و سرعت دات نت نیوک تاثیر بسزایی دارد. مناسب تر آن است که در توسعه این ماژول، این نکته را فراموش نکنید.
با تشکر
پاسخ:
ارسال شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی