بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

ابزارهای جدید تویتر

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۰ ب.ظ

تویتر ابزارهای جدیدی در اختیار توسعه دهندگان وب قرار داده که با استفاده از آنها می توانید، تویتر را در سایت خود ادغام کنید. کنفرانس رسمی تویتر (chirp) در هفته گذشته در سانفراسیکو برگزار شد و این ابزارهای جدید هم اکنون در دسترس است و از بخش http://dev.twitter.com در اختیار توسعه دهندگان وب قرار گرفته است.

twitter dev

بخش @anywhere که به تازگی به مستندات تویتر اضافه شده است به توسعه دهندگان اجازه می دهد که برخی از امکانات تویتر را در سیستم خود ادغام کنند. به عنوان مثال:

  • Auto-link @usernames به طراحان اجازه می دهد که با اضافه کردن یک فایل جاوا اسکریپت به صفحه، تمامی نام های کاربری مربوط به اکانت تویتر که در داخل پست صفحه نوشته شده است را به صفحه پروفایل آن کاربران لینک کند. به عنوان مثال اگر فایل anywhere.js به سایت شما اضافه شده باشد و از دستورات مربوط به auto-link استفاده کنید، در صورتی که در میان پست از نام کاربری @amirabbas استفاده کنید. این کلمه به شکل اتوماتیک به صفحه تویتر من لینک خواهد شد.
  • Hovercards اگر در سایت استفاده شود، در صورتی که کاربر نشانگر ماوس را بر روی نام کاربری شخص قرار دهد، جعبه شناوری باز خواهد شد که حاوی لینک های follow کردن فرد مورد نظر و دکمه های مشابه است.
  • Tweet Box به کاربران اجازه می دهد که با اکانت خودشان از داخل سایت شما تویت کنند که این مورد نیز می تواند بسیار برای کاربران جذاب باشد.

این موارد تنها بخشی از قابلیت های جدید است. این ابزار ها بسیار مفیدند و بررسی آنها ارزش وقت گذاشتن را دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی