بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

دانلود کنید: مجموعه بزرگی از کتاب‌ها آموزشی مایکروسافت

مایکروسافت بیش از ۱۵۰ کتاب‌ آموزشی خود را در زمینه‌های مختلف بصورت مجانی برای دانلود در اختیار کاربران سرویس‌های خود قرار داده است. تا پیش از این برای تهیه این کتاب‌ها باید هزینه چند صد دلاری می‌کردید و حالا می‌توانید هر کدام را که نیاز دارید مجانی دراختیار داشته باشید.

مایکروسافت در MSDN نوشته است که کتاب‌های مجانی این شرکت تنها در ماه گذشته ۳.۵ میلیون بار دانلود شده‌اند. اریک لیگ‌من از مایکروسافت وعده داده که ۱۳۰ کتاب دیگر را نیز در آینده نزدیک به صورت مجانی به اشتراک خواهد گذاشت. او از مخاطبین خود خواسته که از این منابع استفاده کرده و نهایت لذت را از آن‌ها ببرند و تا جای ممکن آن‌ها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارند.

برای دانلود این کتاب‌ها به وب سایت MSDN مراجعه کنید. اغلب کتاب‌ها در قالب فایل PDF عرضه شده‌اند، اما برخی از آن‌ها در فرمت‌های EPUB و MOBI نیز قابل دانلود هستند تا به راحتی بتوان آن‌ها را در موبایل‌ها نیز مطالعه کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی