بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

۱۷ سایتی که شما را باهوش تر می کنند

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ب.ظ

۱۷ سایتی که شما را باهوش تر می کنند

اگر از گشت و گذار در سایت های بی هدف و غیر آموزنده خسته شده اید و می خواهید حضور آنلاین مفید تری داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم سری به این سایت ها بزنید. این سایت ها به واقع به باهوش تر شدن شما کمک می کنند.

۱ – Digital Photography School

سری به مقاله های این سایت بزنید و مهارت های عکاسی خود را بهبود بخشید. این مقاله ها حتی برای کسانی که هیچ دانشی از عکاسی ندارند هم مفیدند.  در این سایت فروم های فعالی نیز وجود دارد که شما را به سایر گروه های عکاسی متصل می کند.

۲ – Duolingo

مهارت های زبان خود را با این اپلیکشن سرگرم کننده و اعتیاد آور تقویت کنید. این یک اپلیکیشن رایگان است و پیشتر آن را در “دنیای اپلیکیشن ها” معرفی کرده بودیم. این اپلیکیشن به شما کمک می کند که علاوه بر انگلیسی، به زبان های دیگری هم تسلط پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن، مطلب معرفی Duolingo را از دست ندهید. همچنین از طریق وب سایت هم می توانید اقدام به آموختن زبان مورد نظر کنید.

۳ – Factsie

آیا می دانستید که مارمولک شاخ شاخکی می تواند از مجاری اشکی خون به بیرون پرتاب کند؟ به این سایت دائم سر بزنید و بیشتر در مورد عجایب و حقایق تاریخی و علمی بدانید. یک سایت خوب دیگر در همین زمینه Today I Found Out است.

۴- Freeice

در حالیکه به گرسنگان کمک می کنید دایره لغاتتان را نیز گسترش دهید. یک راه خوب برای داشتن حس خوب این است که کلماتی را یاد بگیرید که در طول زندگی می توانید آنها را به کار ببرید.

۵- Gibbon

اینجا لیست بلند و بالایی از نکات آموزشی را می توانید پیدا کنید. کاربران می توانند مقاله ها و ویدیوهای آموزشی را از آموزش برنامه نویسی iOS گرفته تا توانایی داستان پردازی را در این وب سایت خواهند یافت.

۶- Instructables

با استفاده از ویدئو ها و دستورالعمل های ساده شما می توانید ساختن هر چیزی را یاد بگیرید. از پرتاب کننده توپ تنیس تا ساختن قلعه در باغچه پشتی خانه تان. شما همچنین می توانید خلاقیت های خودتان را نیز در سایت قرار داده و با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر مایل به یاد گرفتن چیزهای بیشتری هستید سری هم به سایت eHow بزنید و توانایی های زیادی نظیر آشپزی، طراحی دکوراسیون، تعمیرات، باغبانی و غیره را به دست آورید.

۷- Investopedia

هرآنچه درباره بازار سرمایه گذاری، بازاریابی، تجارت، کسب و کار و … میخواهید بدانید اینجا پیدا کنید.

۸- Khan Academy

نه تنها از طریق ویدئوهای مختلف موضوعات مختلف را یاد می گیرید بلکه امکان تمرین و بررسی میزان آموخته های خود را نیز دارید. یک راه عالی برای یاد گرفتن هرچه بیشتر موضوعاتی که با آنها آشنایی دارید و یا موضوعات جدید است. سایت های آموزشی خوب دیگری نظیر Udacity ،Coursera ،AcademicEarth ،Memrise ،edX نیز وجود دارند

۹- Lifehacker

در این سایت مجموعه ای از نکات، کلک ها و دسترسی به کارهای انجام شده را در دسترس دارید.

۱۰- Lumosity

مغز خود را با بازی های جذاب و علمی آموزش دهید. می توانید برنامه آموزشی شخصی شده خودتان را بسازید تا حافظه، تمرکز و توجه تان را بهبود بخشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با Lumosity به مطلب معرفی اپلیکیشن این سرویس مراجعه فرمایید.

۱۱- Quora

از افراد باهوش بخواهید سوال هایتان را جواب دهند و یا سوال و جواب های پرسیده شده را بخوانید و بیاموزید.

۱۲- Recipe Puppy

محتویات غذایی موجود در یخچال و آشپزخانه تان را در این سایت وارد کنید و این سایت با یک جستجوی فوق العاده مجموعه ای دستورالعمل های آشپزی را متناسب با مواد موجود به شما ارائه می دهد. این یک راه عالی برای یاد گرفتن آشپزی بدون صرف هزینه برای خرید مواد غذایی اضافی است. می توایند سری به سایت AllRecipes نیز بزنید.

۱۳- Spreeder

این نرم افراز رایگان آنلاین است تا سرعت خواندن و درک مطلب شما را بهبود بخشد. کافی است که متنی را که می خواهید بخوانید در اینجا کپی کنید و بقیه مسوولیت ها را به سایت بسپارید.

۱۴ – StackOverFlow

این سایت سوال و جواب برای برنامه نویسان است. در واقع یک دوست خوب برای کدنویسان. سایر منابع برای یادگیری کد نویسی عبارتند از: Learn X in Y Minutes، Codecademy ،W3Schools

۱۵ – TED-Ed

این یک پروژه جدید است که توسط TED راه اندازی شده است و هدف آن به اشتراک گذاشتن درسهای ارزشمند است. این سایت با ایجاد کتابخانه ای از درس های پرطرفدار و انیمه شده که توسط مدرسین، نویسنده ها و انیماتورهای حرفه ای تهیه شده سعی در ارضا کردن حس کجنکاوی جستجوگران دانش دارد. شما هم میتوانید درس های خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و به آن مباحث، سوالات و یا ویدیو های آموزشی اضافه کنید.

۱۶ – Unplug The Tv

یک سایت جالب که به شما پیشنهاد می کند به جای تماشای تلویزیون وقتتان را صرف دیدن برنامه های آموزنده کنید. موضوعات آن بسیار گسترده است.

۱۷ – VSauce

این کانال یوتیوب است که بهترین های اینترنت را جمع آوری کرده و حقایق خارق العاده ای را به شما نشان می دهد تا دریابید که جهان تا چه حد شگفت انگیزی است. اگر جهان از گردش بیفتد چه می شود؟ چرا ما حوصله مان سر می رود؟ و این قبیل سوال و جواب ها.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی