بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

معرفی سایت، سیستم نظرسنجی پیشرفته و رایگان

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۵۱ ب.ظ
SurveyMonkey چیست؟
SurveyMonkey یک سایت نظرسنجی آنلاین می باشد، این شرکت خدمات، در سال 1999 توسط رایان فینلی تاسیس شده است.
 SurveyMonkey شرایطی رارایگان فراهم می کند،تا نظرسنجی قابل تنظیم، و همچنین به عنوان یک مجموعه از شامل تجزیه و تحلیل داده ها، انتخاب  و ابزار نمایش اطلاعات می باشد.
علاوه بر ارائه رایگان و برنامه ریزی برای کاربران شخصی، SurveyMonkey پرداخت ارائه می دهد گزینه شرکت در مقیاس بزرگ برای شرکت های علاقه مند در تجزیه و تحلیل داده ها، مدیریت نام تجاری، و بازاریابی مصرف کننده متمرکز شده است.

 از سال 2015، SurveyMonkey این سایت 25 میلیون کاربر و دریافت 90 میلیون بررسی پاسخ در ماه داشته است. این شرکت به فهرست فوربس تکشاخ در سال 2015 نامگذاری شد.
تمامی دوستاران که علاقه ای به استفاده از نظر سنجی پیشرفته در سایت خود دارن می توانند یک نظر سنجی در سایت فوق ایجاد نموده و لینک آن را به سایت یا مقاله خود اضافه کنند.

منبع: وبلاگ دات نت نیوک
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی