بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

سرعت وب سایت خود را بررسی کنید

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ب.ظ

یکی از بهترین ابزار‌هایی که می‌تواند در زمنیه سرعت و امتیاز‌های مختلف وب‌سایت به شما کمک کند، وب‌سایت Gtmetrix است که می‌تواند در اصلاح بخش‌هایی که وب‌سایت شما نیاز دارد، کمک کننده باشد.

شیوه و چرایی استفاده از Gtmetrix

Gtmetrix به مدیران وب‌سایت‌ها چگونگی بارگذاری بخش‌های مختلف سایت خود مطلع شده و از نقاط ضعف و اشکالاتی که ممکن است در روند بارگذاری و لود قسمت‌های مختلف از جمله تصاویر، اسکریپت‌ها، میزان فشرده‌سازی فایل‌ها و موارد دیگر وجود دارند، آگاهی یابند. اگر مدیر ‌وبسایت، طراح وب یا حتی یک کاربر عادی هستید حتما URL وب‌سایت مورد نظر خود را در بخش مربوطه، در این سایت وارد نموده و از امکانات مفید آن استفاده کنید.

این سایت با بهره‌گیری و استفاده از قوانین گوگل و سایر جستجوگرهای دیگر وب‌سایت شما را آنالیز کرده و به شما اطلاعاتی در مورد انواع پارامترهای مهم خواهد داد. در میان این پارامترها می توان به سرعت لود سایت و میزان حجم صفحه اصلی سایت اشاره کرد.

اول از همه باید وارد وب‌سایت اصلی جی تی متریکس شوید و در تب جستجوی لینک بالای صفحه لینک سایت خود را وارد کنید. برای ادامه کار و آنالیز سایت کلید Analyze را بزنید تا جی تی متریکس کار خود را شروع کند. پس از مدت زمانی کوتاه با صفحه‌ای که نتایج آنالیز را نشان می دهد رو به رو خواهید شد.

اهمیت جی‌تی متریکس

مطمئنا در رنکینگ موارد وب‌سایت، مواردی مهمی مانند سئو و بهینه سازی سایت، سرعت سایت در اولویت‌های اول قرار دارند. به صورتی که به هیچ عنوان نمی‌توانید از کنار آن راحت بگذرید.

استفاده از امکانات وب‌سایت Gtmetrix کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ مبلغی برای استفاده از نخواهید داشت. برای مشاهده اطلاعات مرتبط با یک وب‌سایت حتی نیاز به ثبت نام نیز وجود ندارد.

برای استفاده از این وبسایت به https://gtmetrix.com مراجعه کنید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی