بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

معمولا در صفحه کلید گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ بخش خاص یا کلید‌های ترکیبی وجود دارند که می‌توان به ایموجی‌ها و در تب‌های دیگر به المان‌های گرافیکی یا کاراکتر‌های مختلف که هر کدام نشان‌دهنده یک موضوع هستند اشاره کرد. اما در صفحه کلید‌ها همه‌ی المان‌ها جای نگرفته‌اند و هستند بسیاری دیگر که باید در محیط اینترنت آن‌ها را پیدا کرد.

وب‌سایت copypastecharacter.com مرجع بزرگی از تمام المان‌های گرافیکی است که به شما اجازه می‌دهد تنها با کلیک روی هر کدام، آن را در هر جایی که دوست دارید کپی کنید. همچنین برای دسترسی راحت‌تر، نشانه‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند واحد‌های پول، سمبول‌ها، ایموجی، کلاسیک و غیره قرار گرفته‌اند.

این وب‌سایت اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های هوشمند نیز دارد اما تنها برای سیستم عامل iOS منتشر شده و تنها کاربران آیفون‌ها و آیپد‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

اگر شما هم زیاد از کاراکتر‌ها و المان‌های گرافیکی در صحبت‌های خود استفاده می‌کنید؛ وب‌سایت copypastecharacter.com مرجع خوبی برای کپی و استفاده از آن در کل دنیای وب است.

برای استفاده از این وبسایت به آدرس http://www.copypastecharacter.com مراجعه کنید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی