بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

دانلود قالب html5 و css3 با طراحی واکنش گرا

اگر به دنبال قالب html5 زیبا و رایگان هستید در این مطلب چندین قالب زیبا که برای راه اندای سایت هایی با موضوعات گوناگون مناسب می باشند معرفی شده و می توانید آنها را دانلود کنید و در پروژه هایتان از آنها استفاده کنید به عنوان مثال می توانید از آنها در پروژه های طراحی cms سیستم مدیریت محتوا ، تبدیل html به وردپرس و طراحی قالب وردپرس استفاده کنید . مدتی است که html5 به عنوان نسخه استاندارد html در طراحی قالب و پوسته مطرح شده و یکی از نکات سئو و بهینه سازی سایت در الگوریتم جدید موتورهای جستجو مطرح شده است . قالبهای معرفی شده در این مطلب دارای ویژگی های زیر می باشند .

  • استفاده از html5 و css3 و jquery در کدنویسی
  • طراحی واکنش گرا و سازگار با موبایل و تبلت
  • منبع باز بودن و امکان استفاده و تغییر در منبع آنها و شخصی سازی قالب
  • استفاده از اسلایدر
  • دارای طراحی مدرن تخت flat
  • قالب ها دارای نسخه تک ستونه ، دو ستونه و سه ستونه هستند
  • و …

قالب html5 نمونه کار و شخصی prologue

قالب html5
این قالب مناسب سایتهایی با موضوعات معرفی نمونه کار و یا سایتهای شخصی می باشد از ویژگی های این قالب می توان به قابلیت واکنش گرایی و دارا بودن ستونی ثابت در سمت چپ آن اشاره کرد.

قالب html شرکتی strongly-typed

قالب html شرکتی

این قالب برای سایتهای شرکتی مناسب می باشد از ویژگی های آن می توان به واکنش گرا بودن و امکان استفاده از حالت های تک ستونه ، دو ستونه و یا سه ستونه برای نمایش جزئیات اشاره کرد .

قالب html5 سبک و زیبای halcyonic

قالب html5 سبک و زیبای halcyonic

قالب html5 سبک halcyonic دارای رنگبندی زیبایی می باشد و می توان از آن برای انواع سایتهای شخص ، شرکتی و یا نمونه کار استفاده کرد این قالب نیز دارای قابلیت واکنش گرایی است و در انواع موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده می شود همچنین امکان نمایش لیست نیز در آن وجود دارد .

قالب html فلت و تخت overflow

قالب html فلت و تخت overflow

این قالب دارای طراحی تخت ( flat ) می باشد این نوع طراحی علاقه مندان خاص خود دارد از این قالب html می توان در سایتهایی با موضوع شخصی و معرفی محصول استفاده کرد همانند سایر قالب های معرف شده این پوسته نیز دارای قابلیت واکنش گرایی responsive می باشد .

قالب html با طراحی تخت telephasic

قالب html با طراحی تخت telephasic

از این پوسته می توان برای سایتهایی با موضوعات شرکتی و یا وبلاگ نویسی استفاده کرد و مناسب افرادی می باشد که به طراحی تخت علاقه مند هستند از ویژگی های این قالب می توان به واکنش گرایی و امکان نمایش قالب در حالت های تک ستونه ، دو ستونه و یا سه ستونه ، دارا بودن فرم تماس با ما و نمایش شبکه های اجتماعی اشاره کرد .

قالب html گالری عکس parallelism

قالب html گالری عکس parallelism

اگر قصد راه اندازی سایت گالری عکس دارید قالب parallelism یکی از گرینه های مناسب اینطور سایتهاست این پوسته الاوه بر واکنش گرا بودن دارای اسلایدری زیبا می باشد که تصاویر و محتوا مطالب را در آن نمایش می دهد و از رنگبندی بسیار زیبایی برخوردار است .

تمامی قالبهای معرفی شده در این مطلب به زبان انگلیسی هستند و اگر قصد استفاده در سایتهای فارسی زبان را دارید باید زحمت راست چین و فارسی سازی آنها را بکشید . سعی شده قالبهایی معرفی شوند که الاوه بر زیبایی ، کاربردی نیز باشند . اگر قصد استفاده در سیستم مدیریت محتوایی مانند وردپرس را نیز دارید دوباره باید زحمت تبدیل به وردپرس را به خود بدهید مطمئنا ارشش را دارد !

منبع قالبها نیز سایت html5up.net می باشد که با مراجعه به منبع می توانید پیش نمایش آنلاین قالبها را مشاهده کنید و قالب های html بیشتری نیز دانلود نمایید .

دانلود تمامی قالب ها با حجم 4.3 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۸

نظرات (۳)

سلام
لینک دانلود نامعتبر است
لطفا درصورت امکان ایمیل کنید
ممنون
۱۳ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۳ سعید خسروی فر
سلا لطفا برام ایمیل کنید
با سلام
لینک دانلود معتبر نمی باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی