بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

دات نت نیوک و وابستگی کاربران به آن!

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۴۱ ب.ظ


http://dotnetnuke.com.es/wp-content/uploads/2014/02/evoq-dnn1.png

​​دات نت نیوک مدیریت محتوای منبع بازی است که بر خلاف مدیریت های مطرح و منبع باز که از زبان php استفاده می نمایند این مدیریت محتوا از زبان asp.net شرکت عظیم ماکروسافت استفاده می کند.

نکته که جالب توجه این است که دی ان ان بر خلاف آمار ارقام مدیریت های محتوا در وب که دنیای اینترنت را اشغال کرده اند قدرتمند تر می باشد ولی دی ان ان به دلیل عدم شناخت مناسب توسط کاربران و عدم بستر سازی مناسب آن در وب مورد کم لطفی کاربران قرار گرفته است.

این یک دید کلی از وضعیت کنونی دی ان ان در وب می باشد، پس چرا کاربرانی که با دی ان ان کار می کنند حاضر به جدا شدن از آن نیستند؟! دلیل وابستگی به آن چیست؟

زمانی که شما شروع به کار می کنید متوجه می شود که دی ان ان چقدر آسان است این مرحله اول جذب کاربر است ولی هرچه بیشتر کار کنید متوجه حرفه ای بودن آن شده و زمانی بیشتری برای یاد گیری آن اخصاص می دهید.

دات نت نیوک شبیه چیست؟ وبلاگ یا محیط کار ویندوز ؟ نمی توان گفتن دقیقا شبیه چیست ولی شبیه همان چیزی است که تا امروز دنیایی فناوری را متحول کرده است مایکروسافت 

امنیت نکته مهمی است نکته ای که هر روزی که از حضور ما در اینترنت می گذرد مهم تر می گردد. در اینده مطالب جذابی در رابطه با امنیت در فضای وب را منتشر خواهیم کرد.

http://www.waybasics.com/blogwp/wp-content/uploads/2009/04/modular.jpg

ماژولار بودن چیست؟ شما در کودکی با انواع پازل و لگو در ارتباط بودید وسایلی که باعث خلاقیت ما می شدند به طوری که آنها را درکنار هم قرار داده و ساختمان یا طرح مورد علاقه خود را میساختیم.

به راستی این پازل ها دوستداشتنی بودند و همین موضوع امروز در ذهن ما باعث می گردد سیستم ماژولار دی ان ان را دوستبداریم. مطالب و برسی ها زیادی وجود دارد که هر کدام نکته های زیادی درباره دی ان ان را آشکار می نماید.

من خود یکی از کاربران و منتقدین دی ان ان هستم و در آینده دلایل این موضوع بیان خواهم کرد.

سپاس و ارادت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی