بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

مؤسسه تحقیقاتی Akamai در گزارشی که به تازگی منتشر کده، اعلام نموده که میانگین سرعت اینترنت جهانی به ۳.۹ مگابیت در ثانیه رسیده است. این عدد نشان می دهد که نمودار رشد سرعت در حال طی کردن روندی صعودی است. بر اساس گزارش های قبلی، سرعت اینترنت در هر فصل ۱.۸ درصد رشد می کند و مجموعا در مقیاس سالیانه ۲۴ درصد سریع تر می گردد. Akamai پیش بینی می کند که با این روند در فصل دوم ۲۰۱۴، میانگین سرعت می تواند به ۴ مگابیت بر ثانیه ارتقا یابد.

Akamai-Internet-Speed-w600

طبق اطلاعاتی که در این گزارش منتشر شده، کره جنوبی همچنان سریع ترین سرعت اینترنت را در اختیار دارد. این کشور حتی توانسته رشدی ۸ درصدی در مقایسه با فصل قبل داشته باشد و به سرعت ۲۳.۶ مگابیت بر ثانیه دست پیدا کند. در این جدول ژاپن نیز با ۱۲ درصد رشد و سرعت ۱۴.۶ مگابیت بر ثانیه در رتبه دوم قرار دارد.

به گفته Akamai از میان کشور های تحت پوشش این تحقیق، ۹۸ مورد با رشد سرعت اینترنت همراه بوده اند که مجددا از میان آن ها ۳۹ کشور موفق شده اند نرخ رشدی بالای ۱۰ درصد را از خود بر جای گذارند. در این لیست هلند با ۰.۳ درصد دارای کمترین میزان رشد، و سودان با ۷۷ درصد (رسیدن به سرعت ۳.۲ مگابیت بر ثانیه) دارای بیشترین رشد بوده اند.

تحقیقات Akamai بر روی سرعت موبایل ۵۶ کشور نیز انجام پذیرفته است. در این بخش از تحقیق کره جنوبی باز هم با ۱۴.۷ مگابیت بر ثانیه صدر نشین است. نکته جالب اینکه کره تنها کشوری در لیست است که میانگین سرعتی بالاتر از ۱۰ مگابیت بر ثانیه را دارا است. در اطلاعات ارائه شده، ۲۰ کشور دارای سرعت اینترنت موبایل بین ۴ تا ۱۰ مگابیت بر ثانیه هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۶

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی