بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

http://www.sololearn.com/Images/bg.jpg

برای کسی که تا به حال یک خط کد هم ننوشته، ورود به دنیای عظیم و بی انتهای برنامه نویسی می تواند کار بسیار ترسناکی باشد. از کجا باید شروع کرد؟ آیا می شود برنامه نویسی را به صورت خودآموز یاد گرفت؟ کدام وسیله آموزشی را برای این کار استفاده کنم؟

اگر به یادگیری برنامه نویسی علاقه مندید اما سوالات و نگرانی های این چنینی مانع شروع کارتان شده، چاره تان استفاده از سایت فوق العاده ای است که امروز به شما معرفی می کنیم. کمپانی Sololearn که با زبانی ساده، به طور قدم به قدم و از صفر، اصول طراحی وب سایت با کدنویسی HTML را به شما می آموزد.

مثلا یکی از بنیادی ترین اصول برنامه نویسی HTML، کدهای <html> و </html> هستند. هر کد HTML ای که بخواهید بنویسید، باید با <html> شروع و با </html> به پایان برسد. Learn HTML این موضوع را به طرق مختلف به شما آموزش می دهد: یک بار با توضیح متنی، یک بار با ویدئوی آموزشی و چندین مرتبه با کوئیزهای چهارگزینه ای و جای خالی، و این کار را آنقدر ادامه می دهد که موضوع کاملا ملکه ذهن تان شود.

مطمئنا در مبحث کدنویسی، خصوصا برای کسی که تازه کارش را آغاز کرده هزاران سوال پیش می آید. خوشبختانه هر سوالی که داشته باشید را می توانید در بخش Q&A این اپلیکیشن با جامعه بزرگ کاربرانش مطرح کرده و به پاسخ تان برسید. ضمنا این بخش گزینه جستجوی بسیار خوبی هم دارد تا بتوانید از طریق آن کُد یا مشکلی خاص در برنامه نویسی HTML را در آرشیو مباحث مطرح شده میان کاربران اپ ردیابی کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی