بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

بلاگ تخصصی دات نت نیوک ایران

وبلاگ تخصصی دات نت نیوک فارسی

این بلاگ با هدف رشد و فراگیر شدن دات نت نیوک در بین فارسی زبانان و مرجع کاملی برای شروع دات نت نیوک ، یادگیری، دانلود ماژول و اسکین، ماژول نویسی و فارسی سازی و اخبار روزانه آن خواهد بود

نویسندگان

تاثیر نسخه موبایل سایت ها بر نتایج جستجوی گوگل

به زودی تغییرات بزرگی را در الگورتیم جستجوی گوگل شاهد خواهیم بود؛ از ۲۱ آوریل، غول جستجو شروع به امتیازدهی به وب سایت هایی می نماید که از طراحی صحیحی برای اسمارت فون ها و دستگاه های همراه برخوردارند؛ نتیجه اینکه وب سایت های مذکور در نتایج بالاتری به نمایش در خواهند آمد.

گوگل می گوید تغییراتی که در آینده ای نزدیک از راه خواهند رسید، تاثیری بزرگ بر روی جستجوی موبایلی در تمام زبان ها خواهند داشت و در نهایت کاربران از وب سایت های با کیفیت تری دیدن خواهند نمود.

از هر جهت که به مساله نگاه کنیم، این تغییرات مستقیما به سود کاربران خواهند بود. گاهی یک وبسایت نسخه ی موبایل ندارد و یا آن را به شکل صحیحی طراحی ننموده است؛ افزوده شدن قابلیت جدید، این ایده را در ذهن صاحبان سایت ها پدیدار می نماید که با داشتن نسخه ی موبایل مرتب تر، بازدید بیشتری نیز خواهند داشت.

صاحبان سایت هایی که تمایل دارند بدانند که چه امتیازی از گوگل برای وب سایت خود کسب می کنند، می توانند از طریق این ابزار گوگل، درجه کیفیت طراحی وب سایت خود برای نسخه های موبایل را مورد بررسی قرار دهند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی